Педагогический сайт Казахстана и СНГ

Каталог статей

Главная » Статьи » География

"Африка материгіне саяхат"

Шығыс Қазақстан облысы 
Глубокое ауданы 
«Бобровка орта мектебі» КММ 
Ашық сабақ тақырыбы: « Африка материгіне саяхат» 
Мақсаты: 
Білімділік: Оқушылардың Африка материгі туралы алған білімдерін тиянақтау, өткен сабақтан алған білімдерін жүйелеу арқылы тақырыптарды тереңірек меңгерту. 
Дамытушылық: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақы жеткізу қабілеттерін арттыру. 
Тәрбиелік: Жан- жақтылыққа, ізденімпаздылыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру. 
Болжамдап отырған нәтиже: африка құрлығын қайталаған тұлға. 
Сабақтың типі: пысықтау, жинақтау сабағы. 
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы 
Сабақтың әдісі: Өзіндік ізденіс жұмысы 
Сабақтың көрнекілігі: Африканың физикалық картасы, оқулық, кескін карта, интерактивті тақта, слайд т.б. 
Сабақтың барысы: 
1.Ұйымдастыру кезеңі. 
Оқушылармен сәлемдесіп, зейіндерін сабаққа аудару. 
Сабақ барысында сынып 5 оқушыдан 4 топқа бөлініп отырады. Әрбір топқа мұғалім көмекші тағайындайды. Көмекшілердің қолына төмендегідей бағалау парағы беріледі. Бұл парақ бойынша сабақ соңында оқушыларға баға қойылады. 
р/с Оқушылардың аты-жөні Жұмбақ сандар Көп нүктелер Тапсырмалар Табиғат зоналары Зерттеу тарихы Қорыт 
ынды 






Мұғалімің оқушыларға сабаққа сәттілік тілеп, оқушылардың бір- бірімен энергия алмасу.( Майшамды пайдалану) 
1 слайд. Сабақтың тақырыбы: 
2 слайд. Бүгінгі сабақта. 
А) Не білгім келеді? 
Б) Не біліп шығуымыз керек? 
В) Не біліп шықтық? 
3 слайд. 
Топ мүшелері: 
4 слайд. « Жұмбақ сандар» аялдамасы( Топтық жұмыс) 
1 топ 2 топ 3 топ 4 топ 
6671 км 30,3 млн км 10 млн жуық 7 000 000 км 
3820 мың км 5895 м 6000 астам 4165 м 
590 мың км -153 м +58 С 933 м 
15 млн адам 68000 км 112 км 4-7 м 
5 слайд « Көп нүктелер аялдамасы» ( Топтық жұмыс) 
Көп нүктелердің орынына мына ұғымдар мен анықтамаларды қойыңдар: 
Африканелер мен бурлар, самум желдері, уәдтер, шұраттар, тутси мен химилер, пегмейлер, нилоттар, хамада, сағым, бушмендер мен готтентоттар, малагасийлер, Сахара, тутси мен химилер. 
4 топ 
Жер шарында ең ыстық, ең үлкен, ең құрғақ шөлді ........ дейміз. 
Сахараның ауасы құрғақ, ыстық әрі құмды дауылды....... дейміз. 
Қызыған ауаның қозғалыстары нәтижесінде пайда болып, жолаушылардың көзін алдайды.... дейді. 
3 топ 
1.Шөл аймақтарында өзендердің кеуіп қалған арналарын.... дейді 
2.Тұщы су деңгейі Жер бетіне жақын жатқан шөлді аймақтарда құрма пальмалары өсетін жерлерді...... дейміз. 
3.Солтүстік Африка саванналарында мекендейтін, бойлары орташа ұзындығы 180- 200 см-ге жететін денелері шымыр, ерекше сымбатты халықтарды...... дейді. 
2 топ 
1.Экваторлық орманда мекендейтін өңдері ақшылдау, кең танаулы, еріндері жұқа, денелері шомбал, бойлары 150 мс- ден аспайтын халықты.... дейміз 
2.Ніл өзенінің жоғарғы және орта ағысында мекендейтін, өңі қап- қара, қыр мұрынды, бойшаң халық.... дейміз. 
3.Калахари шөлін мекендейтін өңі сары, беті жалпақ, монғол тектестерге ұқсас болып келетін халықтарды..... дейміз. 
1 топ 
1.Негірлер мен монғол тектес нәсілдердің араласуынан қалыптасқан Мадагаскар аралында тұратын халықты... дейміз. 
2.Оңтүстік Африка Нидерландтан көшіп барғандардың ұрпақтарын.... дейміз. 
3.Сахарада тасты шөлді кең тараған тау жыныстары күндізгі ыстық пен түнгі суық әсерінен шытынап сынып, қиыршық тасқа айналуды...... дейміз. 
6 слайд. « Тапсырмалар аялдамасы» ( Картамен жұмыс) 
Тапсырма №1 
Африканың физикалық картасынан теңіз деңгейінен ең биік және ең төмен жатқан жерлерді анықтап, оны кескін картаға белгілеп, картадан көрсетіңдер. 
Тапсырма №2 
Африка жағалауын қандай мұхит, теңіздер мен бұғаздар бөліп тұрғанын анықтап және кескін картаға аттарын жазыңдар. 
Тапсырма № 3 
Африканың физикалық картасынан ірі өзендер мен көлдерін тауып, кескін картаға өзен- көлдердің аттарын жазыңдар. 
Тапсырма №4 
Материктің шетткі нүктелерін анықтап, кескін картаға жазыңдар. 
Солтүстіктегі, оңтүстіктегі, батыстағы, шығыстағы 
7 слайд. Табиғат зоналар аялдамасы( Топтық жұмыс постер қорғау) 
1 топ. Субтропиктік қатты жапырақты, ормандар мен бұталар. 
2 топ. Тропиктік шөлдер. 
3 топ. Саванналар мен сирек ормандар. 
4 топ. Ылғалды экваторлық ормандар. 
8 слайд. « Зерттелу тарихы» аялдамасы( Жеке жұмыс) 
Сәйкестендіру тесті. 
1.Әбу ибн Баттута а) Көлдерін 
2.Васко да Гамма ә) Замбези өзені, Виктория сарқырамасы 
3.Давид Ливингстон в) Сомали, Тимбукту, Мали жерлерін 
4.Генри Стенли г) бүкіл құрлықты, Сомали түбегін. 
Қорытындылау, бағалау: білімге баға беру оқушылардың өзін- өзі бағалау парағы бойынша көмекшілері мен мұғалім бірге отырып топ оқушыларын бағалайды. 
9 слайд. Үйге тапсырма беру. 
197- бет. Өз білімдеріңді тексеріңдер. 
198- бет. Реферат дайындау ( қалауың бойынша)

Категория: География | Добавил: kzexe (29.03.2017)
Просмотров: 318 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Четверг, 10.10.2024, 19:26
Приветствую Вас Гость

Категории раздела

Школа как она есть [140]
География [55]
Рефераты [21]

Поиск

Вход на сайт

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0