Педагогический сайт Казахстана и СНГ

Каталог статей

Главная » Статьи » География

Қазақстан Республикасының физикалық-географиялық орны

«Айнабұлақ жалпы негізгі білім беретін мектебі»КММ 
Айтмуханова Булбул Бакытбековна 
география пәні мұғалімі 

2 География 8 сынып 

Сабақ тақырыбы: Қазақстан Республикасының физикалық-географиялық орны 

Жалпы мақсат: Оқушыларды география туралы және оның түрлерімен таныстыра отырып, қарапайым құралдармен, тиімді әдістерді қолдана отырып жұмыс істеуге үйрету
 Сабақтың мақсаттары ҚР физикалық герграфиялық орны туралы түсініктері қалыптасады , картамен жұмыс істеу арқылы білімдерін дамытады 

Күтілентін нәтижесі: Оқушылар Қазақстанның физикалық географиясы нені оқытатынын түсініп, үйренеді. 
Негізгі идеялар: Берілген тапсырмаларды дұрыс орындай отырып және дұрыс пайдалана отырып қатесіз орындау 
Сабақта қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материалдар 
Карта 
Маркер, плакаттар 
Оқыту әдістері: ББҮ кестесі, 
Жигсо әдісі, «Аквариум» 
Эссе  Топтық жұмыс 
 Жұптық жұмыс 
 Шығармашылық жұмыс 
Дерек көздері: «8 сынып географиясы» тарауына берілген материалдар: 
www.РефератOff.kz www.art.kz 

Тапсырмалар: І. Үй тапсырмасын сұрау. 
ІІ. Ой қозғау. 
ІІІ. Мағынаны тану. 
ІV. Топтық жұмыс. 
V. Шығармашылық тапсырма 
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: 
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин) 
Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы) 

Кезеңдері , 
Уақыты Жұмыстың түрлері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті 
Ұйымдастыру 
3 мин Сәлемдесу 

Түгендеу 

Топқа бөлу. Шарты: топқа бөлу үшін қызыл, жасыл, сары түсті қағаздарды оқушылар өз қалауларынша ұнағандарын алады. 
Топтық ереже құру. Ереже құру үшін алдымен оқушылар сабаққа кедергі болатын нәрселерді жазып шығады. Одан кейін соларды болдырмас үшін не істелетіндіктерін айтып, тақтаға жазады. 
Оны «Алтын ереже» деп атайды 
Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын. 
Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін. 
Топқа бөлдіремін. 
Қалай отыратындықтарын түсіндіремін. 

Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін. Мұғаліммен сәлемдеседі. 
Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты. 

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады. 
Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады. 

Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады. 
Үй тапсырмасы 
4 мин 
Миға шабуыл Үй тапсырмасын қайталау сұрақ-жауап арқылы жүргізу 
Сұрақтар қою 
1 Сұрақтарды ауызша айтып әрқайсысына қойып отырамын. Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді. 
Негізгі бөлім 
20 мин 
Ой қозғау 

Мағананы ашу ЖИГСО әдісі 
Жаңа тақырыпты үсіне отырып мағанасына тоқталу үшін өткен тақырыпқа қатысты тапсырмалар тарату 
Жұппен оқу және талқылау 
Бөлінген 3 топ бойынша, яғни топтарға жеке-жеке мәтін тартылады. 
Оқушыларға мәтін таратып беремін. Оны алдымен оқуға, сосын жұппен , топпен талдауға беремін. Болғаннан кейін топ ішінен 1-ші номерлі оқушылар орындарында қалатынын ал қалғандары 2,3-ші орынға барып отыратынын айтамын. Оқушылар мәтінді оқиды, талдайды. Сосын орын ауысып басқа топтан келген оқушылар,а сол топтың қалған оқушысы түсіндіреді. Сосын қалғандары бір-біріне айтады. Түсіндіріп болғаннан кейін орындарына келіп, әрқайсысы біліп келгендерін ортаға салады. Оны топ ішінен тұрып бір-екеуі айтады. 
Мұнда оқушының тыңдай білуі, бір-бірін түсіне білуі, пікірлесуі, өздігінен жеткізе білуі, еркін сөйлеуі байқалады. 

Бекіту 
10 мин 
Қызығушылығын ояту Автор орындығы. 

Бекіту үшін мен автор орындығы әдісін пайдаландым. Ортаға орындық қойдым. Оқушылырға Қазақстанның географиялық орнын қалай карта мен тапсырмалар арқылы не ойлайтынын, не білетіндерін ой толғаныс ретінде жаздырдым. Эссе жазады. 
Ортаға шығып оқиды. 

Кері байланыс парағы 
3 мин Стикерлер таратылады. 
1.Бүгін мен не үйрендім? 
2.Сабақтан алған әсерім? 
3.Бүгінгі көңіл-күйім? Осы стикерлерге жауап жазатындарын айтамын. Оқушылар өз ойларын жазып тақтаға іледі. 
Бағалау 
5 мин 
Критерилері: 
1.Үй тапсырмасы бойынша 
2.Өз-өздерін бағалайды 
3.Топ ішіндегі белсенділігі 
4.Жалпы баға Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалаймын. Олардың топқа берген бағаларын тыңдаймын. Жалпы бағасын шығарамын. Оқушылар алдарына берілген бағалау парағын толтырады. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал қасындағылардың бағаларын ауызша айтады. 
Үйге тапсырма 
1 мин . Тапсырманы үйге беремін. Оқушылар түртіп алады.

Категория: География | Добавил: kzexe (29.03.2017)
Просмотров: 351 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Четверг, 10.10.2024, 19:33
Приветствую Вас Гость

Категории раздела

Школа как она есть [140]
География [55]
Рефераты [21]

Поиск

Вход на сайт

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0